BLOGI

Digiajan myyntiprosessin muotoileminen on yrityksen haastavin ponnistus, koska se disruptoi vanhat myynnin mallit, purkaa organisaatiorajat, kysyy uutta osaamista, sysää vastuun myynnin tehoista useamman osaajan harteille ja asettaa toiminnan johtamisen ja mittarit uuteen uskoon.

Yritysmuotoileminen on nyt The Ydinprosessi, joka täytyy osata itse. Se on tärkein asiakaskokemukseen ja houkuttelevaan työkulttuuriin liittyvä prosessi, todellinen uusi musta. Jos yrityksessä ei ole tähän tahtotilaa, prosessia, kompetenssia, resursseja ja kyvykkyyttä, huomiselle kannattaa kohtsilleen heitellä hyvästejä. Tylysti sanottu, mutta...

Hallitus on vastuussa siitä, että organisaatiolla on resurssit ja tiekartta, jolla nykyaika otetaan haltuun. Osaaminen ja organisaatio ovat muutoksessa, mutta miten muutos tehdään ja viestitään selkeästi? Mitä hallituksen tästä pitää ymmärtää?

Heikki Halme, 040-590 1741
heikkihalme@msn.com
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita